    Date: Sun, 25 Jan 2015 23:07:09 +0100
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com

    W dniu 2015-01-25 o 17:05, b...@g...com pisze:

    > Zapraszam do otrzymania darmowego doładowania do największych polskich sieci
    komórkowych.
    > Doładowania sponsorowane są ze środków sieci komórkowych i mają na celu promocje
    firm.
    > Zapraszając znajomych zyskujemy możliwość otrzymania większej ilości doładowań!
    > Link do doładowań: http://zobacz.link/XVnHD

    Zapomniałeś o szczegółach i regulaminie:

    "Serwis DOSTEP jest usługą subskrypcyjną, dzięki której użytkownik
    otrzymuję wiadomości o charakterze ciekawostek naukowych. Serwis
    dostępny jest na telefony komórkowe bądź inne urządzenia, posiadające
    kartę SIM w sieci Orange, Plus, T-Mobile i Play. Koszt usługi to 4,92 zł
    brutto za każdy SMS otrzymany w ramach subskrypcji. W ramach usługi
    użytkownik otrzymuje maksymalnie 3 SMS/tydzień oraz dodatkowy SMS po
    aktywacji subskrypcji. Łączny koszt usługi w okresie miesiąca to: 63,96
    zł brutto. Pobranie wybranych elementów multimedialnych może ponadto
    wiązać się z opłatami za transfer danych, zgodnie z cennikami operatora.
    Usługa jest aktywowana na czas nieokreślony, do czasu rezygnacji przez
    użytkownika. Aby dokonać rezygnacji należy wysłać SMS o treści STOP
    DOSTEP na numer 60474 (koszt: 0 zł). Kontakt, w tym w razie reklamacji:
    b...@g...com . Organizator będzie kontaktować się z Klientem
    na podany przez niego numer telefonu lub e-mail.

    Akceptuję regulamin usług i wyrażam zgodę na rozpoczęcie świadczenia
    usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, czternaście dni.
    Wiem, że ustawowe prawo do odstąpienia w tym przypadku nie zachodzi, ale
    mogę w każdej chwili wypowiedzieć umowę. Rozumiem, że zamówienie usługi
    wiąże się z obowiązkiem zapłaty. Przyjmuję do wiadomości, iż zamawiam
    treści cyfrowe nie zapisane na nośniku materialnym i wyrażam zgodę na
    rozpoczęcie spełniania świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia
    od umowy oraz potwierdzam, że jestem świadomy, iż w każdej chwili mogę
    wypowiedzieć umowę, mimo, iż w przypadku zamawiania treści cyfrowych
    niemożliwe jest odstąpienie od umowy z chwilą rozpoczęcia spełniania
    świadczenia."

    REGULAMIN KORZYSTANIA Z SERWISU
    I. Wstęp
    1. Niniejszy regulamin (zwany dalej ,,Regulaminem") określa ogólne zasady
    korzystania z
    usług serwisu www.doladowanietelefonuonline.pl.
    II. Definicje
    1. Serwis internetowy - ,,Serwis" - oznacza serwis, dostępny na stronie
    www.doladowanietelefonuonline.pl wraz z treściami na niej
    udostępnionymi. Serwis jest
    przeznaczony do korzystania przez Użytkowników zgodnie z niniejszym
    regulaminem.
    2. Użytkownik - osoba odwiedzająca stronę, która może korzystać z treści
    na niej zawartych
    w sposób zgodny z niniejszym regulaminem.
    3. Test - zestaw pól do wypełnienia dostępnych w Serwisie, który pozwala
    na uzyskanie
    wzięcie udziału w konkursie. Użytkownikiem testu może zostać osoba
    pełnoletnia lub osoba
    niepełnoletnia, która uzyskała zgodę swoich przedstawicieli ustawowych
    lub opiekunów.
    III. Wymagania Techniczne. Zasady ogólne
    1. Skorzystanie z serwisu www.doladowanietelefonuonline.pl wymaga
    następujących
    minimalnych wymagań technicznych:
    a)komputer, lub inne mobilne urządzenie,
    b)Dostęp do Internetu,
    c)Zainstalowana przeglądarka - Internet Explorer, Mozilla Firefox,
    Opera, Google
    Chrome lub inna.
    Ponadto celem skorzystania z płatnych zasobów serwisu wymagane jest
    uruchomienie Usługi
    SMS MT ,,DOSTEP" - mogą tego dokonać wyłącznie użytkownicy telefonów
    komórkowych
    będący abonamentami sieci PTK Centertel Sp. z o.o. (ORANGE), Polkomtel
    S. A. (Plus), P4
    Sp. z o. o. (Play) oraz sieci Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z
    o.o.(T-Mobile) mający prawo do
    ich użytkowania w tym do korzystania z usług MT.
    2. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania z Serwisu w granicach
    obowiązującego w
    Polsce prawa, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz
    dobrymi obyczajami,
    w szczególności dotyczącymi korzystania z sieci internet.
    3. Użytkownik w szczególności nie może:
    a) naruszać praw bądź zakłócać możliwości korzystania z Serwisu przez innych
    użytkowników;
    b) naruszać praw własności intelektualnej osób trzecich;
    c) korzystać z Serwisu w sposób, który może doprowadzić do naruszenia
    prawidłowego
    działania oferowanych w nim usług;
    4. Poprzez zarejestrowanie się w serwisie
    www.doladowanietelefonuonline.pl użytkownik
    akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu oraz wyraża zgodę na
    otrzymywanie
    informacji o serwisie drogą elektroniczną na podany mail i numer
    telefonu oraz użytkownik
    wyraża zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach a także treści
    reklamowych na maila
    i numer telefonu podanego podczas rozwiązywania testu. Użytkownik ma
    prawo w każdym
    czasie odwołać zgodę na otrzymywanie powyższych informacji poprzez
    zgłoszenie tego faktu
    administratorowi na adres mail b...@g...com
    IV. Uzyskanie dostępu do płatnych zasobów Serwisu
    1. W celu skorzystania z płatnych zasobów serwisu Użytkownik powinien
    rozwiązać test, a
    następnie uruchomić usługę subskrypcji MT ,,DOSTEP".

    Dla przypomnienia jeszcze adres e-mail:b...@g...com