    Date: Mon, 26 Jan 2015 18:26:27 +0100
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com

    W dniu 2015-01-26 o 13:46, Maniek4 pisze:

    > W srodowisku mojej nastoletniej corki walkowany jest podobny temat.
    > Malolaty nabieraja sie na to niestety. Ja swojej zabronilem bez
    > wnikania w szczegoly i widze, ze dobrze zrobilem.
    > Dzieki za info.
    >
    > Pozdro.. TK

    Ja ten temat przerabiałem z moją nastoletnią córką, którą tacy okradali
    przez półtora roku. Połapałem się dopiero po półtorej roku, myśląc, że
    ona aż tyle wydzwania do znajomych. Miała wykupionego MIX-a (stałe
    doładowanie jako abonament za 30zł co miesiąc, a w razie wyczerpania
    abonamentu trzeba było konto doładowywać). Wielokrotnie z żoną jej
    doładowywaliśmy konto nie będąc świadomymi, że utrzymujemy złodziei.
    Trudno nawet policzyć ile kasy ukradli, ale było tego na pewno z 6-8 stów.

    Stąd tu też moja, natychmiastowa reakcja. Uważam, że powinno się
    ostrzegać przed działaniami takich oszustów.