  • Data: 2017-08-21 13:25:33
    Temat: Re: Deska barlinecka w salonie z podłogówką
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 21 sierpnia 2017 09:58:41 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > O to to to. Rozwalają mnie ludzie którzy mówią że panele to takie sztuczne,
    > plastik i w ogóle, a potem dają parkiet i zalewają go 1mm plastikową warstwą
    > sztucznego lakieru :D I się wczuwają, jakie to wspaniałe jest odczucie
    > chodzenia po "prawdziwym" drewnie gołą stopą :-) Hue hue.
    > pozdr.

    Za surowa deska IMHO przemawia mozliwosc cyklinowania zamiast zrywania.
    No i ja trzeba kleić więc nie ma efektu membrany (chodaka tesciowej).

    A w praktyce to nawet deska sosnowa jest ok bo wszystko inne poza kaflami sie
    porysuje w rok jesli jest piach albo wcale jak piachu nie ma.

    *no poza piachem sa jeszcze plastikowe kółka foteli ale w praktyce to piach rysuje
    pod nimi ;)