  • Data: 2010-08-19 22:41:41
    Temat: Re: Deskowanie dachu pod pap
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Tornad" <t...@h...com> wrote in message
    news:47f6.000013b9.4c693462@newsgate.onet.pl...

    > Wtedy ta cienka sklejka jak i dechy
    > beda sie uginac, klawiszowac, zatem pod pokrycie papa sie za bardzo nie
    > nadaje. Musza byc grube przynajmniej calowe.

    Właśnie. Mnie ostatnio naprawiano cieknący dach.
    Zachodzę w głowę skąd te poprzeczne pęknięcia papy. Woda z topniejącego
    śniegu, która wlazła pod dachówki i leciała po papie zalała mi jeden cały
    skos, że wyleciało ze 2 wiadra jak zrobiłem dziurkę.
    To jest dokładnie to co piszesz.
    Klawiszowanie desek

    Teraz po przeczytaniu tego co piszesz wreszcie mnie olśniło. Dziury były w 3
    miejscach. Ciemno to widzę na kolejne lata.