  • Data: 2010-08-19 22:46:47
    Temat: Re: Deskowanie dachu pod papę
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Ponury" <k...@w...pl> wrote in message
    news:i4jumt$jka$1@mx1.internetia.pl...
> [...]

    Ty mnie posłuchaj. Nie rób nic na wariata.
    Kup membranę wiatroizolacyjną, daj ją na krokwie i pionowo najpierw przybij
    coś na te krokwie o ich szerokości i grubości 5-6cm.

    Na to dopiero daj deski ale nie za cienkie jak pisał Tornad. Deski co
    najmniej 2.5cn grube żeby nie klawiszowały i ci tej papy nie porozrywały jak
    mnie.