    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 3 Oct 2014 04:40:22 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Deskowanie pod strop, spora rozpiętość
    From: dolniak <d...@g...com>

    B20 uzyskasz,dodając gruboziarnistego żwiru (grysu w zasadzie).Stosownych proporcji
    nie pamiętam,musisz poszukać.
    Skoro strop masz robić na wiosnę,przekalkuluj,może prefabrykowany będzie tańszy.To
    nie żart.Musisz liczyć calość:strop(i wypelnienie między belkami),izolację
    p-dżwiękową i wylewkę.
    O "trumnie" nie mam zdania.trzeba by przeliczyć,co się bardziej oplaci-taki strop(i
    izolacja styropianem przed pokryciem dachu),czy dach -i izolacja wolnym czasem i
    kasą . Ponieważ mam drobne doświadczeniaw jednym i drugim,ja wybralbym to drugie.
    Ale to ja.Ty możesz mieć inne priorytety.Np że ten wolny czas / kasa będzie na
    emeryturze...
    Przedyskutuj to z kierbudem,spytaj o opinię.
    A projekt narysuj po swojemu.przecież chyba nie trzymasz go na murze,tylko
    rozrysowujesz poszczególne elementy tak,aby latwo bylo je wykonać.
    Schody w lazience? Muszę poszukać tego projektu.
    Zawsze uważalem,że ja tam będę mieszkal,nie architekt.I jeśli nadzorca się
    zgodzi,zawsze można coś zmienić.
    Co wcale nie oznacza,że zawsze są to zmiany na lepsze...
    pozdro dolniak