  • Data: 2017-09-19 11:15:01
    Temat: Re: Detergent do mycia kostki betonowej
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 września 2017 10:59:04 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > tu się w dużej części zgadzam z kolegą. wszelkie środki czyszczące,
    > działają lepiej w duzym stężeniu, a nie podawane z wodą. więc cokolwiek
    > zastosujesz, lepiej spryskaj tym podłoże, możesz szczotą przeszorować,
    Mam profesjonalna pianownice do myjki więc tym myśle spryskam kostke, odczekam jakis
    czas i spłucze. spróbuje od najprostszego rozwiązania czyli sody kaustycznej odczekam
    jakiś czas i spłucze,
    Dam znać jakie efekty.,
    Ale to dopiero w weekend bo to kawałek od mojej chaty jest.,

    > myjką wypłucz. Jeśli chodzi o chemię, ja bym polecił dimer dostępny w
    > selgrosie i naallegro. uważaj, mocny jest. i nie lekceważ tej mocy.

    Jak soda nie da razy to dimmera spróbuje.