    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Date: Fri, 14 Mar 2014 22:32:06 +0100
    <e...@g...com>
    <532218c4$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <lftbkr$sr9$1@usenet.news.interia.pl>
    <9...@g...com>
    <5322b4b9$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <5322f13d$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>
    <53230c77$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
    <53233551$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    <532354ae$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-03-14 20:12, uzytkownik pisze:

    > A sprawa jest prosta. Prawo powinno zakazać takich usług jako usługi
    > domyślne. Normalnie każdy numer telefoniczny powinien mieć zablokowane
    > fabrycznie usługi premium, z możliwością ich odblokowania na wyraźną,
    > pisemną prośbę.

    Otz to. Mialem ze swoim dzieckiem podobny przypadek. Corka od lat
    uswiadamiana, ze zadnych TAK niezrozumiale nie odchaczamy. Ale to nic,
    bo z pouem sciagnela sms premium. Pytalem kilka razy czy cos odchaczala.
    Uparcie twierdzi, ze nie. Nie jest dzieckiem szczegolnej troski i ma 15
    lat, wiec bywa swiadoma. W domu tez z tego draki sie nie robi bo inaczej
    nie przyzna sie do niczego, wiec rozmawiamy spokojnie z marginesem, ze
    dziecku wolno bledy popelniac. I chu z tego bo i tak to gowno
    przychodzilo. Byly podobno jakies losowania i link do strony na ktorej
    nie ma slowa jak sie z tego wypisac. W koncu po przestudiowaniu forow
    udalo sie to wylaczyc.
    Identycznie bylo jak podpisywalem umowe telefoniczna na kolejny okres.
    Przez pierwszy miesiac dostalem rozne rzeczy gratis ktorych nie mozna
    wylaczyc w chwili podpisania umowy. Dopiero po aktywacji nowego okresu,
    czyli za kilka tygodni w moim przypadku. Zasada jest taka, ze moze chu..
    glupi zapomni i prze kolejny okres bedzie placil za np. milion darmowych
    sms, czy pakiety netowe w ilosci ogromnej za nie maniejsze pieniadze.
    Prawda jest taka, ze gdzie sie nie obejrzysz to chca Cie okrasc dzieki
    bardziej lub mnie wyrafinowanym metodom. Pozniej nie ma tlumaczenia, bo
    przeciez pan podpisywal. A i owszem podpisywal tylko nie jedna rzecz w
    tym okresie. I wez tu pozniej pamietaj co gdzie i kiedy trzeba
    wypowiedziec nie bedac emerytka siedzaca przed telewizorem z iloscia
    czasu jak wagon dla bydla kazdego dnia.
    Dla mnie nieuregulowanie choc podstawowych spraw typu sms premium przez
    prawo jest zaniedbaniem przez panstwo i tego nic nie tlumaczy poza
    czyims interesem zeby stan ten trwal juz dobrych pare lat.

    Pozdro.. TK