    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 17 Mar 2014 00:48:43 -0700 (PDT)
    <e...@g...com>
    <5320f365$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5321782a$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>
    <lfs0mg$vk2$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <5321ed59$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <532218c4$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <lftbkr$sr9$1@usenet.news.interia.pl>
    <9...@g...com>
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 marca 2014 00:36:04 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Oczywiscie - kazda apka pokazuje dokladnie na co jej chcesz pozwolic / do
    >
    > czego chce miec dostep. Zawsze - to chyba pierwszy krok po kliknieciu
    >
    > w "instaluj". Jak apka latarki chce dostepu do kontaktow i ktos klika
    >
    > "instaluj" to jest idiota i wcale mi go nie zal :D

    > Internet nie rozni sie niczym od targowiska. I tu i tam z jednej strony sa
    >
    > firmy / sprzedawcy, z drugiej konsumenci. Zdarzaja sie tez zlodzieje - po
    >
    > obu stronach. To, ze wszystko dzieje sie elektronicznie a nie oko w oko -
    >
    > bez znaczenia. Schemat dzialania jest ten sam. Jedni sie reklamuja, inni

> [...]

    Po co apce latarka dostęp do kontaktów?
    Pewnie w podobnym celu jak googlowi zależy na kopii "bezpieczeństwa" moich danych i
    ustawień;)
    Jakaś dzicz ostatnio w tym internecie jest- trzeba być bardziej uważny niż małpa w
    dżungli- najzwyklejsza aplikację która chcesz zainstalować musisz sprawdzić z 4 stron
    czy nie ma gdzieś ukrytej zgody na kopiowanie kontaktów albo czy jakiś menager
    pobierania czy inny syf się nie dołączył po drodze.
    Będziesz miał dzieciaka to proponuje raz na dwa tygodnie zajrzeć mu w kompa- moja
    córa niby żadnych podejrzanych stron nie otwiera, jakiś komunikator z koleżankami,
    jakies portale "społecznościowe" a jak w kompa zajrzę to zawsze jakieś niechciane
    dodatki są poinstalowane, toolbary czy inne aplikacje działające w tle. I to pewnie
    dla jej dobra i aby usprawnić działanie kompa i bardziej go spersonalizować