    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla milosnikow :-)
    Date: Tue, 9 Feb 2010 10:05:18 +0100

    Użytkownik "Tornad" <t...@h...com> napisał w wiadomości
    news:095f.00000043.4b70ba67@newsgate.onet.pl...

    > Myslisz, ze przesadzam? Nie, to jest calkiem realne i logiczne, docelowo
    > chodzi o zmiejszenie populacji ludnosci na Ziemi. A tu wszystkie chwyty sa
    > dozwolone.

    Czemu uwazasz, ze chodzi o zmniejszenie populacji ludnosci?

    > Tu w Hameryce sredni podatek roczny od skromnego domku jaki tu mamy wynosi
    > 6
    > tys. dolarow rocznie. Taki troche wiekszy, jaki ma moj kolega lekarz,
    > kosztuje
    > go juz okolo 20 tys. dolarow rocznie...

    Prawde mowiac dla mnie to jest szok. Ten kraj wolnosci swiatowej od czasu
    Clintona chyba loi swoich obywateli jak zaden inny i nikt z tym nic nie
    robi. Robercik nizej pisze jak dlugo i jak bardzo mozna byc wyzyskiwanym. To
    co piszesz jest dowodem na to, ze chyba bez konca.

    Pozdro.. TK