  • Data: 2012-01-18 11:54:55
    Temat: Re: Dlaczego ociepla się dom od zewnątrz ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 09:17, Robert G <r...@g...pl> wrote:

    > No to jaką miałbyś koncepcję ocieplenia wieńców?
    > Musiałbyś ocieplać każdą ścianę od dołu, aż do góry i stropy, bo jakbyś
    > ocieplił same ściany do sufitu, to miałbyś mega mostek cieplny na całym
    > obwodzie od wieńca.
    >
    > pozdr
    > Robert G.

    Ale moment ...

    Robię izolację cieplną na podłodze , ścianach i suficie. Wychodzi
    idealny szczelny połączony termos.
    Przemarzanie ścian mnie nie interesuje , bo i czemu ?
    Wilgoć wyjdzie na zewnątrz budynku a nie wejdzie do środka z powodu
    zastosowania foli paroprzepuszczalnej ...
    A wełna jest odporna na grzyby i itd ...

    Będa zimne mury , ale co z tego ?
    Nie będzie się grzało murów tylko powietrze w pomieszczeniach i chyba
    zyski energetyczne powinny być dużo wyższe , bo nie trzeba osuszać
    ścian, grzać ścian i itd ..