  • 1. Data: 2012-05-20 21:49:35
    Temat: Do czego nie lepi się silikon?
    Od: "MJanoszek" <m...@p...onet.pl>

    Hej,

    Mam pytanie: do czego nie lepi się silikon?

    Potrzebuję wykonać odlew silikonowy i do tego jest mi potrzebna foremka. Z
    czego ją wykonać, aby nie przylepił się do niej silikon?

    Pozdrawiam

    Gosia

  • 2. Data: 2012-05-20 22:40:45
    Temat: Re: Do czego nie lepi się silikon?
    Od: "mihal" <f...@s...rt>

    > Mam pytanie: do czego nie lepi się silikon?
    >
    > Potrzebuję wykonać odlew silikonowy i do tego jest mi potrzebna foremka. Z
    > czego ją wykonać, aby nie przylepił się do niej silikon?

    Na opakowaniu piszą żeby powierzchnię odtłuścić więc może ją zatłuść
    poprostu :)

  • 3. Data: 2012-05-20 22:45:30
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Mam pytanie: do czego nie lepi się silikon?
    >
    > Potrzebuję wykonać odlew silikonowy i do tego jest mi potrzebna foremka.
    > Z czego ją wykonać, aby nie przylepił się do niej silikon?

    Wykonywałem formy zalewane (ciśnieniowo) silikonem, przy okazji
    produkcji nietypowych ssawek. Materiałem na formę było aluminium.
    Teraz żeby było gorzej - do aluminium też się potrafi przykleić, więc
    dobrze jest czymkolwiek powierzchnię posmarować.
    Nie wiem jakiej czystości chcesz zrobić odlew, więc ciężko powiedzieć
    czy tak można. Jeśli można - nawet WD wystarczy, psiknąć i wytrzeć :)

    __
    Pzd,
    Irek.N.

  • 4. Data: 2012-05-20 23:26:16
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    MJanoszek <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Potrzebuję wykonać odlew silikonowy i do tego jest mi potrzebna foremka. Z
    > czego ją wykonać, aby nie przylepił się do niej silikon?

    Ze`stearyny. Ze zwykłej świeczki znaczy się.

  • 5. Data: 2012-05-21 09:17:15
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Potrzebuję wykonać odlew silikonowy i do tego jest mi potrzebna foremka. Z
    > czego ją wykonać, aby nie przylepił się do niej silikon?

    z gipsu

    pozdrawiam
    s_13