  • Data: 2017-12-20 09:30:41
    Temat: Re: Docieplenie domu
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.12.2017 o 08:36, mek pisze:
    > witam
    > posiadam dom z lat 90 i chcialbym go ocieplic. jest jakis styropian ale
    > chyba z 8 cm i na to elewacja.
    > przy docieplaniu budynku trzeba zrywac elewacje czy mozna  styropian
    > dawac na elewacje odrazu ?
    A jak z izolacją stropów? Mam od kilku dni pirometr i stwierdzam, że
    większość ciepła ucieka przez sufit. W trochę starszym domu bez
    ocieplenia temperatura ścian to 17 stopni, a sufitu ledwo 15 przy
    temperaturze powietrza 19-20.
    W 2016 w lecie zrobiłem izolację stropu natryskową pianką i róznica jest
    odczuwalna nie tylko w rachunku za gaz.
    Jacek