  • Data: 2017-12-20 23:56:24
    Temat: Re: Docieplenie domu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 grudnia 2017 23:41:07 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Uzytkowe mniej wiecej takie jak z 10cm styropianu z zewnatrz.

    Mam na myśli użytkowość, nie ekonomię. Użytkowość taką jak powieszenie
    półki, obrazu, kinkietu, telewizora. Wytrzymałość na obicia krzesłem,
    kantem stołu, biurka, obijanie ściany piłką przez dzieciaka, czy choćby
    montaż gniazdek elektrycznych.

    Ocieplanie od wewnątrz styropianem jest głupie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.