    From: "papkin" <n...@s...die>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Docieplenie poddasza pianką - kilka pytań
    Date: Thu, 26 May 2016 09:59:35 +0200

    > Czekaj czekaj chyba zle zrozumialem - strecz od dolu na krokwie, nie
    > od gory? No to jest calkiem spoko pomysl :)
    > pozdr.

    no zrywasz i masz rowno bez gor i dolin / zwisow - kieszeni, taka folia bo
    widac jak rosnie, moze za cienka ale sa i budowlane grube, foremka by powstala
    tylko - na yt masz film - ktos tak u nas natryskuje, nie pamietam URL.

    Pur z R. to sie troche pali, na pewno nie jak papier, nie wiem jak wieksze
    polacie, nie pali sie jak styro oczywiscie, na pewno nie jest tez jak welna
    skalna ktora sie nie jara jak wiadomo ;-) takze piorunochron polecam i
    ubezpieczenie :P

    Piana nie tlumi dzwiekow dobrze, za lekka ;/ a robia to 2h wiec cena 10k (jaka
    placila rodzina) to chyba tanio nie jest. Nie wiem ile ich kosztuja
    odczynniki...

    Sorry za pisanie byle jak, nie chce mi sie ladnie :D