  • Data: 2016-06-27 10:22:57
    Temat: Re: Dom do dyskusji
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 27 Jun 2016 01:07:43 -0700 (PDT), uciu

    > czemu od razu kupa?

    Smieję się, bo jak klasyczny dom ma za mały okap, albo właśnie uniesiony
    strych bez zwiekszenia okapu, to wygląda jak kupa. Tu jest styl nowoczesny
    i takie samo skojarzenie mnie nachodzi, poza tym, że jest to celowe,
    zaplanowane. Co nie zmienai faktu, że nadal mi nie pasują proporcje
    elewacji do dachu i elewacja wygląda bardzo "łyso".

    > Bedzie troche inaczej niż 99% domów.
    > Płaskiego dachu nie można mieć to może tym jakoś unowocześnimy bryłę.

    Spoko, dlatego w "żabach" napisałem. :) Dom ma być dla Ciebie a nie dla
    sąsiadów. Ja wyszedłem z takiego samego założenia i przy elewacji nie będę
    się silić -- pięknie być nie musi, ważne aby było funkcjonalnie w środku.

    --
    Pozdor
    Myjk