  • Data: 2018-08-20 09:12:50
    Temat: Re: Dom szkieletowy - wykończeniówka
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W domach szkieletowych największą bolączką są pęknięcia łączeń płyt GK.

    Szczerze?
    Byłem W USA 2 lata 3 miesiące
    Cały czas w budowlance na wykończeniówce.
    I tam jak jest zrobione w miarę dobrze to jeśli pęka to w rogach pomieszczeń.
    A w Polsce to pękniecie idą przez całe ściany.
    Pytanie dlaczego?
    I doszedłem do tego że w Polsce płyty pękają bo mają wymiar 2,6 x 1,2
    Podczas gdy w ameryce 8x4 stopy.
    W Polsce sufit jest na wysokości 2,6 w ameryce na wysokości 8 stóp.
    Efekt ?
    W Polsce nie m sensu ekonomicznego kłaść płyt na scianach poziomo
    bo brakuje 20 cm
    a w stanach nie spotkałem płyt kładzonych pionowo dzieki
    czemu dół jest przesuniety względem góry o półpłyty
    a już wogóle rozpieprzyło mnie jak zobaczyłem jak w PL łaczenie płyt
    po obu stronach ściany było w tym samym miejscu.