  • Data: 2018-02-09 01:49:52
    Temat: Re: Dom z kontenera
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 9 lutego 2018 01:35:48 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > To ujmij z tych metrow dach i podloge. Ich grubosc nie dotyczy bo moze byc dowolnie
    duza. 130-60=70 70-20=50. Duzo mniej niz polowa powierzchni przegrod to sciany nie
    liczac okien.

    Podłogi w ogóle wcześniej nie liczyłem ;)
    Same ściany to 2x12x2,9 + bodaj 2x2,8x2,9 = 85m2. Minus dziesięc okna i dwa
    drzwi = 73m2.

    I tak nic nam to nie daje bo nie wiadomo jaki U ma przeroda z blachą
    trapezową w środku... :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.