  • Data: 2017-11-07 13:38:44
    Temat: Re: Dom z kontenerów morskich
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 listopada 2017 13:18:18 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Z kontenerów taka powierzchnię uzyskać to 5szt by musiało byc
    > 5tys sztuka tu ktoś pisał+ 3zł/km transport trzeba przyjąć pewnie+ jakiś dźwig na
    kilka godzin żeby to sensownie ustawił
    > Min 30tys to będzie kosztować i masz kupę żelastwa w której z kątówką z tydzień
    musisz wycinać/szlifować co niepotrzebne + kolejne kilka dni spawać czy tam skręcać
    do kupy

    Pomijając ze za 30tys powinno się udać 10*10m z gazobetonu czy innego poroszajsu
    wybudowac.
    1000szt bloczków
    http://allegro.pl/ytong-24-beton-komorkowy-gazobeton
    -i7016528960.html
    to 7tys. takie 4 sciany to myślę dwóch Mietków za 3tys wymuruje.
    Dach- 150m2- 1200zły-
    http://allegro.pl/promocja-blachodachowka-blacha-dac
    howa-i7011501009.html
    Drewno i robocizna dachu- strzelam 5tys
    Na szybko licząc więc:
    7000zł+3000zł+1200zł+5000zł=16200zł
    Pewnie coś pominąłem wiec niech jest 20tys i masz 100m2 zadaszonej powierzchni
    Przypominam ze 5 kontenerów to ok 30tys wyszło