  • Data: 2010-09-27 19:36:13
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.09.2010 21:04, robercik-us pisze:

    > Tu akurat nie potwierdzę, żeby te okolice były jakimś szczytem marzeń...
    > Ja właśnie uciekam stąd - Piekary Śląskie - w góry - Beskid niski.

    Tylko Beskid nie jest alternatywa dla mieszkania w bloku w centrum
    miasta a okolice Piekar (u mnie to konkretnie Orzech) moga byc. Sam bym
    sie chetnie na Wybrzeze przeprowadzil a zona ma duza dzialke pod
    Koscierzyna, tylko co z tego skoro tam brak wiekszych aglomeracji a co
    za tym idzie - pracy? A tak mam kilka miast do wyboru.

    > A praca... Na jasne, że na wsi o pracę trudniej, ale są dziedziny, gdzie
    > jest się niezależnym :-) i ja tak właśnie mam.

    U nas to wogole dziwna sytuacja, bo budujemy z mysla, ze pomieszkamy
    kilka lat a potem wracamy tam, gdzie nam dobrze czyli do Irlandii :)
    wiec i wymagania co do pracy specyficzne. A potem mam nadzieje, ze sie
    nam uda domek wynajac...

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk