  • Data: 2016-06-29 12:33:12
    Temat: Re: Domowe sposoby wyrównywania terenu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 czerwca 2016 12:25:37 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > OK, dzięki.
    > A jeszcze bardziej z ciekawości niż chęci faktycznej realizacji.
    > Bo zapewne można też pożyczyć taką minikoparkę. Skomplikowana jest
    > obsługa czegoś takiego? Czy pożyczają w ogóle taki sprzęt zwykłej
    > osobie, która żadnych uprawnień na koparkę nie ma?

    Ja kiedys pozyczalem ale teraz sa takie ceny ze nie ma sensu - np.
    500 pln / dobe + transport i paliwo. Wyrownywanie jest znacznie trudniejsze
    od samego kopania - musisz miec kilkadziesiat godzin wyrobione zeby wyczaic
    o co w tym chodzi i robic to rowno :) Inaczej bedziesz tylko "skakal",
    zrobisz krzywo i latwo sobie leb rozwalic :-) Lepiej wypozyczyc z operatorem
    - zrobi szybciej i taniej!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.