  • Data: 2015-01-21 22:41:09
    Temat: Re: Domy z drukarki.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 stycznia 2015 22:29:28 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    dwóch prętach gwintowanych długich na 10 centymetrów. Zostały odcięte z gwintowanego
    pręta M6. Na upartego na M4 też by wisiał. Ty masz fi12 bo nie wiesz jakie siły i w
    którą stronę działają. W kuchni jest ściana działowa z otynkowanej supremy. Też
    prętami M6 listwy metalowe do szafek są przykręcone do ściany. I nic się nie wykrusz
    nie pęka nie urywa. Bo ja wiem jak trzeba takie mocowania robić.

    > Nic to nie wnosi do tematu - tj. do styropianowej sciany :-)
    > Ja wiem doskonale jakie sily na to dzialaja - glownie scinajace, dlatego
    > wazniejsza jest dlugosc a nie grubosc. Tylko ze ja mam porotherm w ktorym
    > grube kolki mocuje sie zdecydowanie latwiej, stad takie duze fi :-)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    No właśnie nie ścinające tylko wyciągające kołka czy pręta ze ściany. Rozciąganie w
    pręcie można pominąć. Cały ciężar szafki przenoszony jest przez dół szafki. A
    konkretnie przez siłę tarcia pomiędzy dolną krawędzią szafki a ścianą. Amen.