  • 11. Data: 2011-10-07 07:04:50
    Temat: Re: Domy z kermazytu
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:j67ick$a2$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli bedzie tanio, nie moze byc dobrze. Dotyczy nie tylko murow.

    Mitologia.

  • 12. Data: 2011-10-09 20:04:09
    Od: "Arekmet" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Dział zaopatrzenia Nova-Tor Sp.z o.o."
    <z...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000vbz.googlegroups.com...
    > Pełne info na temat takich domów tu -
    >
    > Nova-Tor Development Sp. z
    > o.o.
    > ul. Kard. St. Wyszyńskiego 19
    > 87-100 Toruń
    > tel.: 056 650 96 88, fax: 056 651 02 98
    > www.nova-tor.pl; www.domwmiesiac.pl

    Ja do samej technologii nie jestem sceptyczny ale do fundamentów, nasi
    fachowcy wszystko potrafią dla taniości spieprzyć.
    Czytałem też że taki dom ciężko sprzedać a i rozbudować też problem bo kto
    będzie kuć w litej ścianie.

  • 13. Data: 2011-10-11 16:21:32
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    slavo65 wrote:
    > Miałem okazję rozmawiac z paroma inwestorami, kórym przyszło drugi raz
    > w życiu budowac dom (dla siebie, dziecka lub kogoś z rodziny).
    > Wszyscy powiedzieli, że drugi raz nie dadza się nabrac na
    > "oszczedzanie" i robienie samemu. Ostatnio mam kontakt z www.domexpert.pl

    widocznie powkurzali sie na podwykonawcow\ekipy od tego i owego...

    przejada sie na deweloperze to zmienia zdanie kolejny raz bo o ile
    ekipe pana zdzisia mozna z placu wywalic "z dnia na dzien" jak cos zmaluja
    to deweloperowi moga skoczyc, w najlepszym wypadku beda sie latami sadzili

  • 14. Data: 2011-10-12 17:38:30
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Arekmet" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > fachowcy wszystko potrafią dla taniości spieprzyć.
    > Czytałem też że taki dom ciężko sprzedać a i rozbudować też problem bo

    Ale fundamenty nie robi się z kermazytu.
    Co do ścian z kermazytu - jak z gotowych prefabrykatów to fakt, ciężko coś
    potem zmienić. Ale jak z bloczków to w sumie to samo co ytong czy co innego.

    --
    Irokez