  • Data: 2011-05-02 10:29:19
    Temat: Re: Drabina trzyczęściowa a schody
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-05-2011 o 20:56:36 Jarek P. <j...@g...com> napisał(a):

    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeci raz pokazujesz mi zupełnie nie to, o co pytam. Nie wiem, czy mam
    > wnioskowac z tego, że jesteś idiotą nierozumiejącym słowa pisanego i
    > zdań bardziej rozbudowanych niż "ala ma kota", czy po prostu tak usilnie
    > nie chcesz się przyznać do własnego błedu niedoczytania o co tak
    > własciwie pytam, że teraz będziesz szedł w zaparte choćby nie wiem, co?
    >
    > J.

    Zaintrygowały mnie te tajemnicze zdolności asymilacyjne niektórych drabin
    i chyba mam odpowiedź. Nieco jestem zawiedziony, bo spodziewałem się
    czegoś bardziej wyrafinowanego, ale czasem siła tkwi w prostocie.

    Tutaj jest prawdziwe zbliżenie (nie M-zbliżenie) :)
    http://dmn.pl/al_img/78xx/eurostyl_prowadnice2.JPG

    więcej fotek na tej aukcji: http://goo.gl/Aegax

    Jak można zauważyć, człony rozstawne są fiksowane na zasadzie rozpory
    pomiędzy widełkami zielonej blaszki a ostatnim szczeblem. W postaci
    złożonej można je przesuwać względem siebie, ale w chwili rozstawiania
    szebelek jednego z członów wchodzi w tą widełkową blaszkę i opiera się o
    szczebel z drugiego członu.

    Hmm... może to i nawet przydatne...

    --
    PZDR