  • 1. Data: 2011-04-30 07:49:11
    Temat: Drabina trzyczęściowa a schody
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Niech mi ktoś zorientowany wytłumaczy, jak to jest z tymi drabinami w
    kwestii schodów.

    Dostępne w sklepach drabiny dzielą się pod tym kątem na dwa rodzaje: takie,
    których producent chwali się "ficzerem" umożliwiającym ich rozstawienie na
    schodach i takie, których producent słowem o tym nie wspomina.
    W tym sęk jednak, że dla mnie, oglądającego te drabiny w formie zafoliowanej
    w sklepie, jedne od drugich niczym się nie wyróżniają. Jak to więc w końcu
    jest? Ten górny zamek umożliwia w każdym modelu złożenie niesymetryczne, czy
    jest to uzależnione od jakiegoś dodatkowego dynksa?

    J.

  • 2. Data: 2011-04-30 08:25:35
    Temat: Re: Drabina trzyczęściowa a schody
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-04-30 09:49, Jarek P. pisze:
> [...]
    > to więc w końcu jest? Ten górny zamek umożliwia w każdym modelu złożenie
    > niesymetryczne, czy jest to uzależnione od jakiegoś dodatkowego dynksa?

    A co to Google ukradli?

    Na dowolnej stronie producenta masz rysunki

    http://www.krause-systems.pl/produkty/drabiny-polpro
    fesjonalne.html

    M.

  • 3. Data: 2011-04-30 19:41:07
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na dowolnej stronie producenta masz rysunki
    >
    > http://www.krause-systems.pl/produkty/drabiny-polpro
    fesjonalne.html

    A wskażesz mi na tej "dowolnej stronie" odpowiedź na moje pytanie? Bo ja
    jakoś nie widzę.

    J.

  • 4. Data: 2011-04-30 20:42:55
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-04-30 21:41, Jarek P. pisze:

    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    fesjonalne.html

    > A wskażesz mi na tej "dowolnej stronie" odpowiedź na moje pytanie? Bo ja
    > jakoś nie widzę.

    Klawiaturę ci ukradli, czy co? Nie potrafisz naprawdę niczego znaleźć.
    To jest np. drabina na schody
    http://www.krause-systems.pl/fileadmin/user_upload/p
    dfs_pl/przegubowa_drabina_teleskopowa_32.pdf

    No dobra, ale to ostatni raz

    1. wpisujesz http://www.google.com
    2. w okienko wyszukiwania wpisujesz "drabiny rozstawiane na schodach"
    3. Klikasz na jeden z linków, np.
    http://www.lero.net.pl/go/_info/?id=1280

    4. Używasz paska przewijania to te dwa kwadraciki z czarnymi
    trójkącikami w środku - wybierz trójkąt skierowany ostro w dół

    5. oglądasz zdjęcia, np. http://www.lero.net.pl/drabiny/DSC_7371.JPG

    EOT

    M.

  • 5. Data: 2011-04-30 21:33:15
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 30 Kwi, 22:42, M <M...@o...pl> wrote:

    > Klawiaturę ci ukradli, czy co? Nie potrafisz naprawdę niczego znaleźć.
    > To jest np. drabina na schodyhttp://www.krause-systems.pl/fileadmin/user_up
    load/pdfs_pl/przegubowa...

    Tak, to jest drabina na schody, masz rację. Zapewne poszukawszy
    dokładniej możnaby też znaleźć rusztowanie systemowe rozstawialne na
    schodach i parę innych patentów. Więcej napiszę: wpisując w gógla samą
    frazę "na schody" można zapewne znaleźć pierdylion rzeczy, które są
    "na schody", a łączyć je będzie jedno: nijak się mają do tego, o co
    pytam.

    Tak więc, jakbyś o miszczu gógla, marnej ironii i guru wsparcia
    wszelakiego był łaskaw wrócić na początek wątku i przeczytać mojego
    posta, ale tym razem całego, a nie sam nagłówek i pierwsze zdanie,
    ewentualnie podumać, o co ja tak właściwie pytam, trudniejsze słowa
    sprawdzić ulubionym góglem, jeśli niezrozumiałe i dopiero wtedy
    doradzać - byłby wdzięczny.

    J.

  • 6. Data: 2011-05-01 08:18:34
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-04-30 23:33, Jarek P. pisze:

> [...]
    > ewentualnie podumać, o co ja tak właściwie pytam, trudniejsze słowa
    > sprawdzić ulubionym góglem, jeśli niezrozumiałe i dopiero wtedy

    ROTFL. Jeszcze się podkładasz?

    Ostatni raz. Podaję ci ponownie link do zdjęcia drabiny trzyczęściowej
    na schodach

    http://www.lero.net.pl/drabiny/DSC_7371.JPG

    Jaśniej już się nie da. Jak nie rozumiesz tego zdjęcia to ja wymiękam.
    Na podanej przeze mnie stronie jest jeszcze kilka zdjęć drabiny
    trzyczęściowej.

    Nie kupuj tej drabiny bo z takim polotem to spadniesz z niej i się zabijesz.

    M.

  • 7. Data: 2011-05-01 08:43:17
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > ROTFL. Jeszcze się podkładasz?

    Człowieku, ty jesteś naprawdę głupi, problemy z rozumieniem tekstu czytanego
    masz, czy jesteś z tych, co przyłapani na błędzie będą do końca parli w
    swoją stronę i wmawiali wszystkim wokół, że białe jest czarne?

    Podajesz mi najpierw przykład drabiny specjalistycznej do rozstawiania w
    trudnych miejscach, mimo że nie o taką pytam.

    Potem, jak gdyby nigdy nic przechodzisz do drabin trzyczęściowychh i
    pokazujesz mi jakąś, której producent pisze "dzięki dodatkowym zaczepom
    można ją rozstawić na schodach." Super, bardzo się cieszę, że można.
    Ale gdybyś był łaskaw wrócić na początek dyskusji i zwrócić uwagę na zdanie:

    "Dostępne w sklepach drabiny dzielą się pod tym kątem na dwa rodzaje: takie,
    których producent chwali się "ficzerem" umożliwiającym ich rozstawienie na
    schodach i takie, których producent słowem o tym nie wspomina."

    Rozumiesz to zdanie? Czy trzeba prościej? Trzeba? OK: tak, wiem, że są
    drabiny wg producenta rozstawiane na schodach. Nie o to pytam.
    O co pytam? Pytam o to, czy jest to faktycznie jakiś specjalny zaczep, bez
    którego na schodach drabiny rozstawić się nie da. Oglądałem bowiem taką
    drabinę w sklepie, co prawda zafoliowaną, sprzedawca nie zgodził się na jej
    rozfoliowanie, więc nie mogłem sprawdzić dokładnie, ale niczego szczególnego
    w jej zaczepie nie widziałem, stąd pytanie na grupie: czy fakt
    rozstawialności na schodach jest związany z jakimś specjalnym ryglem, nie w
    każdej drabinie występującym, czy też można tak rozstawić każdą?
    Jeśli wiesz, to powiedz, jeśli zaś masz dalej brnąć w udowadnianie mi, że
    wiesz, o co pytałem i że twoja odpowiedź była pełna sensu i związku z
    pytaniem - daruj sobie.

    J.

  • 8. Data: 2011-05-01 08:53:13
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-05-01 10:43, Jarek P. pisze:

> [...]
    > Jeśli wiesz, to powiedz, jeśli zaś masz dalej brnąć w udowadnianie mi,
    > że wiesz, o co pytałem i że twoja odpowiedź była pełna sensu i związku z

    Jeszcze raz

  • 9. Data: 2011-05-01 09:24:14
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > Jaśniej już się nie da. Jak nie rozumiesz tego zdjęcia to ja wymiękam.

    Naprawdę nie potrafisz pojąć, o co ja pytam?

    > Nie kupuj tej drabiny bo z takim polotem to spadniesz z niej i się
    > zabijesz.

    I ty piszesz o polocie? Ty???? :-)))))))))))))))

    J.

  • 10. Data: 2011-05-01 12:09:29
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-05-01 11:24, Jarek P. pisze:

    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Naprawdę nie potrafisz pojąć, o co ja pytam?

    Trzeci raz przesyłam ci odpowiedź :-)
    http://www.lero.net.pl/drabiny/DSC_7371.JPG
    Czego na tym zdjęciu nie rozumiesz?

    > I ty piszesz o polocie? Ty???? :-)))))))))))))))

    ROTFL.