  • 1. Data: 2011-04-30 06:59:06
    Temat: fugowanie kostki piaskiem plażowym
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    Czy piasek z plaży będzie dobry do zasypania szczelin/zafugowania po
    ułożeniu kostki brukowej. Myślę ze do tego się nadaje- jest drobny, czysty,
    a ponieważ pewnie jest słonawy to żadna trawka w takich fugach nie urośnie.

    Czy mam racje, czy są jakieś przeciwskazania do zasypania kostki piaskiem
    plażowym. Nad morze mam niedaleko wiec nasypanie kilku worków piasku to nie
    problem.
    Pozdrawiam
    Kris

  • 2. Data: 2011-04-30 07:08:23
    Temat: Re: fugowanie kostki piaskiem plażowym
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 30 Kwi, 08:59, "Kris" <k...@W...PL> wrote:
> [...]
    > plażowym. Nad morze mam niedaleko wiec nasypanie kilku worków piasku to nie

    A te sole nie wyjda na kostce w postaci jakichs wykwitow solnych
    czasem ??
    No i on jest zolty przeciez! Pasuje Ci to ? ;) Swoja kostke granitowa
    bede zasypywal maczka granitowa.
    pozdr.

    --
    Adam