  • 1. Data: 2011-04-29 21:03:25
    Temat: Półka z gazobetonu ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    Witam !

    Czy można zrobić półkę z gazobetonu ? Chciałbym zrobić do łazienki półkę
    (szafkę) z pustaków z gazobetonu (Solbet 59x24x6cm) na dwie umywalki.
    Wykonaną półkę obłożyć gresem szkliwionym.
    Półka miała by długość 120x59cm , następnie 48cm wysokości ...

    Cała "szafka" w kształcie [] "wisiala" by w powietrzu. Oczywiście
    przymocowana byla do ściany za pomocą jakiś kątowników ...

    Łączenie gazobetonu zapewne na klej do gazobetonu ...

    Tyle czy to będzie się trzymało ?

    Próbował ktoś takie coś robić ?

    Dzięki !!!

  • 2. Data: 2011-04-29 21:32:11
    Temat: Re: Półka z gazobetonu ?
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-04-29 23:03, /// Kaszpir /// pisze:
> [...]
    > przymocowana byla do ściany za pomocą jakiś kątowników ...
    >
    > Łączenie gazobetonu zapewne na klej do gazobetonu ...

    Glazurnikiem nie jestem, ale bym to jakoś zazbroił, to będzie trzymać.

    M.

  • 3. Data: 2011-04-30 15:18:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    /// Kaszpir /// wrote:
    > Witam !
    >
    > Czy można zrobić półkę z gazobetonu ? Chciałbym zrobić do łazienki
    > półkę (szafkę) z pustaków z gazobetonu (Solbet 59x24x6cm) na dwie

    strasznie to ciężkie...

  • 4. Data: 2011-05-01 22:49:32
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Cała "szafka" w kształcie [] "wisiala" by w powietrzu. Oczywiście
    > przymocowana byla do ściany za pomocą jakiś kątowników ...

    ale po co się tak męczyć ? Osadź na winklach lub na prętach gwintowanych
    szafkę np z płyty OSB i okafelkuj tak samo jak tą ceramiczną chciałeś.
    Wykonasz w 14 minut i nie będzies musiał czekać aż zaprawa wyschnie, zbroić
    do ściany i ważyć będzie 5 razy mniej itd. Same zalety.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2011-05-02 05:00:58
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

> [...]
    > Wykonasz w 14 minut i nie będzies musiał czekać aż zaprawa wyschnie, zbroić
    > do ściany i ważyć będzie 5 razy mniej itd. Same zalety.

    Wielkie dzięki !

    Zupełnie o tym nie pomyślałem :)

    A będzie to najszybsze i najłatwiejsze rozwiązanie ;)

  • 6. Data: 2011-05-02 18:04:32
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    f.googlegroups.com...

    Wielkie dzięki !

    Zupełnie o tym nie pomyślałem :)

    A będzie to najszybsze i najłatwiejsze rozwiązanie ;)

    Cała przyjemność po mojej stronie.