  • 11. Data: 2011-05-01 12:49:14
    Temat: Re: Drabina trzyczęściowa a schody
    Od: "WHYSKY" <w...@w...pl>

> [...]
    > kwestii schodów.
    >
    > Dostępne w sklepach drabiny dzielą się pod tym kątem na dwa rodzaje:
    > takie, których producent chwali się "ficzerem" umożliwiającym ich
    > rozstawienie na schodach i takie, których producent słowem o tym nie
    > wspomina.
    > W tym sęk jednak, że dla mnie, oglądającego te drabiny w formie
    > zafoliowanej w sklepie, jedne od drugich niczym się nie wyróżniają. Jak to
    > więc w końcu jest? Ten górny zamek umożliwia w każdym modelu złożenie
    > niesymetryczne, czy jest to uzależnione od jakiegoś dodatkowego dynksa?

    Mam zwykla 3 czesciowa drabine i na schodach musze ostro kombinowac wiec te
    z opisem na nierownosci maja pewnie jakis dynks.

  • 12. Data: 2011-05-01 13:03:20
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom>

    > Niech mi ktoś zorientowany wytłumaczy, jak to jest z tymi drabinami w
    > kwestii schodów.

    Kupowałem kiedyś drabinę przegubową u tego sprzedawcy z Allegro:
    http://allegro.pl/show_user.php?search=www_Lero_com_
    pl

    Pamiętam, że był bardzo pomocny i chętnie odpowiadał na wszystkie pytania.
    Polecam kontakt.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2011-05-01 13:06:53
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-05-01 14:49, WHYSKY pisze:

    > Mam zwykla 3 czesciowa drabine i na schodach musze ostro kombinowac wiec te
    > z opisem na nierownosci maja pewnie jakis dynks.

    Spoko, ten gość i tak nie zrozumie, że ty swojej drabiny nie będziesz
    mógł rozstawić tak
    http://www.lero.net.pl/drabiny/DSC_7371.JPG :-)

    M.

  • 14. Data: 2011-05-01 16:16:54
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-05-2011 o 15:06:53 M <M...@o...pl> napisał(a):

    > Spoko, ten gość i tak nie zrozumie, że ty swojej drabiny nie będziesz
    > mógł rozstawić tak
    > http://www.lero.net.pl/drabiny/DSC_7371.JPG :-)
    A ty nie rozumiesz pytania, jarek ma rację, pyta o zaczep dla tych drabin
    który umożliwia różne ich mocowanie tak aby mogły stać na schodach, a ty
    usilnie
    pokazujesz mu jak drabina stoi, ntyle to on też wie, ważna jest 'góra'
    drabiny
    jak ten zaczep wygląda aby rozróżnić drabiny w sklepie czy to są te które
    szuka.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 15. Data: 2011-05-01 16:59:24
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-05-01 18:16, janusz_kk1 pisze:

> [...]
    > drabiny
    > jak ten zaczep wygląda aby rozróżnić drabiny w sklepie czy to są te

    To się nazywa lenistwo.

    W podanym linku jest zbliżenie i podpis
    http://www.lero.com.pl/drabiny/DSC_7375.JPG

    "Dzięki dodatkowym zaczepom drabinę można rozstawić
    na każdej nierówności, schody itp"

    Prościej się nie da. :-)

    M.

  • 16. Data: 2011-05-01 17:12:59
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-05-01 18:59, M wrote:
    > W podanym linku jest zbliżenie i podpis
    > http://www.lero.com.pl/drabiny/DSC_7375.JPG

    Zbliżenie :-)))

  • 17. Data: 2011-05-01 17:35:26
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-05-01 19:12, quent pisze:

    > Zbliżenie :-)))

    Hmmm, cztery zaczepy są jak nic.

    M.

  • 18. Data: 2011-05-01 17:36:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-05-01 19:35, M wrote:

    > Hmmm, cztery zaczepy są jak nic.

    No coś tam jest ale na ulicy bym nie poznał ;-)

  • 19. Data: 2011-05-01 17:40:48
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-05-01 19:36, quent pisze:

    > No coś tam jest ale na ulicy bym nie poznał ;-)

    Jest prostszy sposób na rozpoznanie - na opakowaniu jest nalepka :-)

    M.

  • 20. Data: 2011-05-01 18:56:36
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeci raz przesyłam ci odpowiedź :-)

    Trzeci raz pokazujesz mi zupełnie nie to, o co pytam. Nie wiem, czy mam
    wnioskowac z tego, że jesteś idiotą nierozumiejącym słowa pisanego i zdań
    bardziej rozbudowanych niż "ala ma kota", czy po prostu tak usilnie nie
    chcesz się przyznać do własnego błedu niedoczytania o co tak własciwie
    pytam, że teraz będziesz szedł w zaparte choćby nie wiem, co?

    J.