    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Drabina trzyczęściowa a schody
    Date: Sun, 01 May 2011 18:16:54 +0200

    Dnia 01-05-2011 o 15:06:53 M <M...@o...pl> napisał(a):

    > Spoko, ten gość i tak nie zrozumie, że ty swojej drabiny nie będziesz
    > mógł rozstawić tak
    > http://www.lero.net.pl/drabiny/DSC_7371.JPG :-)
    A ty nie rozumiesz pytania, jarek ma rację, pyta o zaczep dla tych drabin
    który umożliwia różne ich mocowanie tak aby mogły stać na schodach, a ty
    usilnie
    pokazujesz mu jak drabina stoi, ntyle to on też wie, ważna jest 'góra'
    drabiny
    jak ten zaczep wygląda aby rozróżnić drabiny w sklepie czy to są te które
    szuka.

    --
    Pozdr
    JanuszK