  • Data: 2014-04-17 20:13:48
    Temat: Re: Drzwi przesuwne - jak zrobić taniej?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-17 19:39, Adam pisze:

    > ROTFL. A dwa posty wczesniej pisales ze nie ma sensu robic samemu tylko
    > lepiej wziac montera :-) No to miales montera i zjebal robote.

    Jak widać ssanie palucha to twoja specjalność.
    Wskaż mi to miejsce, w którym napisałem, że kupiłem system z montażem i
    że montował go monter firmy zajmującej się montażem tychże systemów.

    > Bylo nie kupowac szajsu marketowego. Taki fachman powinien to wiedziec :D

    To nie był fachman od drzwi przesuwnych, a już na pewno nie monter
    systemów przesuwnych. Zajmował się montażem paneli ściennych oraz
    zabudowami szaf, ale z normalnymi drzwiczkami i co do tych rzeczy nie
    miałem zastrzeżeń, bo całkiem fajnie mu to wychodziło. Zdecydowałem się
    na jego usługę, bo robił już taką zabudowę w rodzinie i wcześniej
    widziałem jego robotę.
    Zapytałem czy zamontowałby mi drzwi przesuwne. Stwierdził, że tak. Wobec
    tego kupiłem sobie samemu system, a on mi to zamontował.

    Pewnie, że żałuję, iż kupiłem szajs marketowy, zamiast markową kasetę z
    atestem i z usługą montażu przez fachowca firmy, która je sprzedawała.
    Właśnie o tym piszę w tym wątku, że te systemy marketowe są o wiele
    słabsze od markowych kaset drzwi przesuwnych, a jakość montażu jest
    bardzo ważna i że wiele firm handlujących markowymi kasetami uzależnia
    uznanie gwarancji od montażu przez fachowca tejże firmy. Piszę też, że w
    efekcie końcowym, wydałem za wszystkie materiały niewiele mniej niż za
    markowy system. Wszystko dlatego, że chciałem zaoszczędzić tak samo jak
    autor tego wątku. Widzę, że nareszcie zrozumiałeś o czym piszę :)