  • Data: 2017-10-01 10:11:54
    Temat: Re: Drzwi wejściowe - wybór materiału
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-01 o 09:46, ToMasz pisze:

    > nic wiem w temacie, więc nie zaszkodzi przeczytać. Ja mam w bloku, drzwi
    To dobrze :) bo inni się wypowiadają i to jest tragedia :)

    > wewnątrz klatkowe, z blachy o grubości 0,00001 mm wypełnione kartonem.
    > No więc czytam i gały mi wychodzą z orbit, widząc jak wiele parametrów
    > ma wpływ na dobre drzwi. patrzę na pierwszy lepszy cennik, a tam drzwi
    > kosztują 6 tysięcy. Czy tu jest mowa o takich drzwiach? Za taką fortunę
    Tak, tyle kosztowały zewnętrzne z dostawkami i w pełni drewniane lub
    stalowe jak ja kupowałem, moje są z kompozytu bez dostawki i kosztowały
    połowę tego ale było to 8 lat temu.

    > to ja bym sobie sam wystrugał drzwi, z aluminum, desek, kompozytu...
    > czegokolwiek. obleciał to korkeim z korka i finito. ale ja to jestem
    > piprok, więc gadać to sobie mogę, a kupić trzeba będzie w sklepie
    Może tak może nie, mam trochę narzędzi i warsztat ale na drzwi bym
    się nie porwał. A te kompozytowe są tak ładnie zrobione że bez szans
    aby tak zrobić.

    > dobrze że ja nie muszę mieć drzwi narażonych na -25°C zimą i + 50°C
    > latem. MOMENT! ale ja montaż takich drzwi zlecałem w firmie! Tam jest
    > 150 wejść dziennie, drzwi mają ponad 10 lat, bez żadnego serwisu, nie
    > wypaczyły się, są szczelne, nie przemarzają, są zajebiście wielkie i
    > jedyne uszkodzenia to zarysowania farby od butów klientów. kosztowały ok
    > 1000zł, są z aluminium z 2 szybami. Absolutnie nie zachęcam do zakupu
    > takich drzwi do domu, ale podpowiadam technologię, która działa. Wyglada
    > jak wygląda, ale poprostu działa, i nie kosztuje worka złota plus vat
    Ale nie każdy chce mieć drzwi wejściowe do domu takie jak do żabki
    czy innego sklepu.

    --
    Pozdr
    Janusz