  • Data: 2017-10-01 22:11:57
    Temat: Re: Drzwi wejściowe - wybór materiału
    Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Jakiegoś specjalnej ciągoty do drewna nie mam, po prostu parametry ma dobre, powinno
    wytrzymać dłużej (na pewno od plastiku). Stal ma gorsze parametry, a ja dodatkowo mam
    doświetla, także pewnie konstrukcja przemarzałaby.

    Na początku chciałem kupić stalowe ze wzgledu na niższą cenę, ale okazało się, ze nie
    można dołożyć zamka automatycznego i nie było opcji ukrytego spowalniacza, z
    wszystkich ofert jakie miałem to tylko w drzwiach droższych można było dorzucić ten
    zamek i spowalniacz (czy samozamykacz). Przy dzieciach i trzaskaniu spowalniacz musi
    być, inaczej cała konstrukcja będzie latać przy trzaskaniu.

    Znacie może drzwi stalowe, do których można dokupić elektroniczny zamek i ukryty
    spowalniacz ?

    Też uważam, że wywalanie takiej kasy się nigdy nie zwróci, ale jak już sobie
    ubzdurałem ten zamek elektroniczny to chcę go mieć. Zresztą cały dom mi się nigdy nie
    zwróci.