    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 18 Oct 2016 03:48:27 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Drzwi wewnętrzne przesuwne
    From: Bolko <s...@g...com>

    > Znalazłem w ofercie niektórych firm drzwi, które specjalnie mają większe
    > tłumienie dźwięków. W tym często jakaś opadająca uszczelka itp.
    > Tylko nigdzie się nie mogę doszukać - czy takie drzwi też jest opcja
    > zamontować jako przesuwne? I czy w wersji przesuwnej jest sens takie
    > montować, bo zapewne uszczelnienie wówczas nie jest tak dobre, jak przy
    > zwykłych zamykanych?

    Żona mnie nauczyła że wszystko da się zrobić.
    Kwestia tylko pieniędzy.
    A ja ją uczę że też trzeba czasu na to bo co chwila coś by zmieniała.
    A na poważnie:
    Ja kupiłem w Lagunie model Standard + podwójna płyta kosztowało mnie
    to coś koło 300 zł.
    W ten sposób masz zrobione drzwi przesuwne naścienne.

    A jak ma być cicho to pojawiają się problemy.
    Po pierwsze te drzwi muszą się zamknąć czyli dojechać do ściany przeciwległej.
    I tam stać.
    I albo nic nie robisz i drzwi walą w ścianę = dziura w ścianie
    Albo robisz amortyzator drzwi niedojeżdzają.
    Wiec trzeba kolejny system dociągający jak w szufladach.
    Tylko czy taki system będzie w stanie przesunąć płytę 2,5x 1,2?
    ja stwierdziłem że wcześniej czy później się spieprzy i zamontowałem amortyzator z
    bluma z dociągiem.
    Tylko że dociąg przy takiej masie nie wyrabia
    Efekt jest taki że zawsze jest szpara z przodu.

    No i masz szparę z tyłu pomiędzy drzwiami a ścianą.
    Możesz wstawić gumkę. Tylko że tak gumka zacznie ci brudzić drzwi.
    A drzwi zaczną ci brudzić ściane.
    Wniosek albo tanio albo dobrze.

    Jak coś mogę dodać, jedynej rzeczy jakiej nie zrobiłem a żałuję
    to systemu do prostowania dużych powierzchni.
    Przy 2,5 metra widać że płyta krzywa jak uj.