  • Data: 2012-02-09 15:20:04
    Temat: Re: Dzieci ranne w wybuchu kominka
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    4CX250 wrote:
    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Marku może jednak elektryczne SEP-owskie :)
    > bo budowlane nic z elektryką nie mają wspólnego :)
    >
    > Nasz wydział architektury oraz ZE wymagają uprawnień budowlanych.
    > Wiem to bo sam przechodziłem gdyż mam SEP ale nie mając budowlanych
    > musiałem prosić się znajomego żeby mi zrobił pomiary do odbioru
    > budynku.

    to jest kompletnie pokopane...

    cały ten system uprawnień.

    no i jeszcze pełne i ograniczone, kolejna głupota.

    Facet ma uprawnienia ograniczone i często nie może byc kierownikiem budowy
    ale może być inspektorem nadzoru na tej budowie:)

    elektryk z uprawnieniami budowlanymi dla instalacji elektrycznej bez
    uporawneiń sepowskich D nie może dozorowac wykonywania instalacji :)