    From: "Kane" <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Elewacja fundamentu
    Date: Fri, 12 Feb 2010 05:34:04 +0100

    > nie chcę go dodatkowo dziurawić - trudność przymocowania drewna do cegieł
    > jest spora. Odległość jakieś 5-10 cm.

    Montujesz łaty na dwóch kołkach każdą (mozesz to uszczelnić, rozumiem ze
    reszta jest zabezpieczona przeciwwilgociowo skoro sie martwisz).
    Troche tego wyjdzie bo chyba co najwyżej metr powinna być łata (sztywność,
    ilość miejsc montażowych dla deski) przynajmniej tutaj tak robili.

    Montujesz deski do łat (najprościej - wkręt,gwódź, jesli deski elewacyjne to
    wkręt/gwóźdź może być ukryty).

    Łaty wcześniej zasmołowane (zaimpregnowane przeciwwilgociowo), może być
    przekładka z papy pod łatą (by nie ciągła wilgoci z muru).

    A ta cegła jak wygląda? Nie może zostać po prostu cegła ?:)

    Pozdrawiam

    Kane