  • Data: 2013-05-09 22:22:08
    Temat: Re: Ergonomia w domu - książki
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 maja 2013 13:38:06 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Ergonomia w warunkach domowych to nic innego czy będzie Ci wygodnie. Potrzebujesz
    informacji że widelce i noże powinny być w jednej szufladzie a nie w dwóch? Albo ze w
    kuchni nad bufetem fajnie jest mieć minimum dwa gniazdka bo do jednego czajnik a do
    drugiego toster można jednocześnie podłączyć i że będzie niewygodnie jak zamiast tych
    dwóch nad bufetem będzie dziesięć ale przy podłodze. I że włączniki do światła
    powinny być na takiej wysokości żeby trzylatek sięgał bez wchodzenia na stołek. Bo
    mniejsze jest prawdopodobieństwo że trzylatka porazi prąd z włącznika niż że się
    spieprzy ze stołka.

    Zaraz się na rzadko posracie z tym włącznikiem światła. To był tylko jeden z
    przykładów. Żebyście mieli karmę to następne. jak w planach jest jedno gniazdko to
    dwa. Jak dwa to pięć. Jak są pomieszczenia gospodarcze, jakaś kotłownia, skład opału,
    burdelnik na przydasie to wszystkie drzwi takie że paleta na paleciaku wjedzie. Mało
    nie padłem jak widziałem rozładowywanie worka z peletem. Z samochodu dzwigiem na
    paletę. Pod paletę paleciak. Podjechali pod drzwi i wiadrem przesypywali na taczkę i
    wozili tam gdzie jest składowany. Jak ma być piwnica i planowany jest kominek to mała
    winda żeby się przez pół domu nie bujać z noszeniem. Jak piec na ekogroszek i w
    workach kupowany to mała suwnica z wciągarką i uchwytem do worka.