  • Data: 2013-05-10 09:35:59
    Temat: Re: Ergonomia w domu - książki
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila> szukaj wiadomości tego autora

    news:518c9f21$0$26684$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Przebijam, ja mam 5V i zadnego PLC.
    > Bezpieczenstwo bezpieczenstwiem, ale wiszace kabelki to pomysl z
    > ksiezyca.

    Mój patent jest taki: w całym mieszkaniu mam czujniki ruchu ze światłem LED
    (wraz zczujnikiem zmierzchu) takie z marketu za 10 zł Minusem tego jest
    okresowe ładowanie akumulatorów (na bateriach bym niewyrobił). Z racji obecności
    dużej ilości zabawek na baterie i tak muszę mieć akumaultorki wiec to nie jest
    problem. W moim przypadku. ładowanie lampek wystacza mniej wiecej na miesiac.
    Mam lampki 1 w WC, 1 w łazience, 3 w trzech pokojach i 2 na korytarzu. Plusem
    mojego rozwiazanie jest również to że w czasie prądu w nocy jest bezpiecznie
    chodzić po domu :)

    Pozdrawiam
    Robert