  • Data: 2013-05-10 11:25:14
    Temat: Re: Ergonomia w domu - książki
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-10 11:11, Ghost pisze:
    > Inna rzecz, ze nie pamietam zebym kiedykolwiek mial taka potrzebe, by
    > "niosac tace z napojami" wlaczac swiatlo.

    Otóż to. Zupełnie mimochodem wspominasz o czymś co jest najistotniejsze
    - osobiste preferencje!
    Ja poleciłem swoją wysokość, Ty uznałeś, że na wysokości łokcia jest
    lepiej. Dla mnie to nie do przyjęcia
    I tyle...
    Po co rozsmarowywać temat? Każdy może sobie sprawdzić jak mu wygodnie.

    Dobrze, że jednak temat się pojawił. Być może komuś się przyda. Ludzie
    często robią przełączniki na wysokości takiej jaką się robi ogólnie, nie
    zastanawiając się nad tym.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info