  • Data: 2017-11-10 15:49:32
    Temat: Re: Farba do betonu wodorozpuszczalna. Czy warto ?
    Od: Swift <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 listopada 2017 12:38:54 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Na temat farb wodorozcieńczalnych nie będę pisał, bo mam z nimi jak
    > najgorsze doświadczenia i mogę być stronniczy.

    Jednak ciekaw jestem tych doświadczeń. Wodorozcieńczalnymi zainteresowałem się
    ponieważ mam do pomalowania podłogę w małej ok 12 m2 kotłowni, gdzie teraz chodzi
    piec gazowy CO, a opary większości rozcieńczalników są palne.

    Googlałem za farbami Nofar, ale nie widzę gdzie można kupić. Czy tylko od producenta
    ?