    From: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Farba do kaloryferów a szkodliwość
    Date: Fri, 7 Dec 2012 10:08:19 +0100

    Użytkownik "Mexico" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3a52952e-9338-48f6-8aca-400bf1376791@googlegrou
    ps.com...
    > Witam
    > Może ktoś tu mi pomoże. W mieszkaniu od 3 lat mamy pomalowane kaloryfery
    > (żeliwne) i rurki CO zwykłą farbą do ścian typu Dulux czy tam Śnieżka
    > Teflon (nie pamiętam już). Farba nie zmieniła koloru pod wpływem ciepła a
    > to ponoć jedyna wada stosowania tych farb na grzejnikach. Ale dwoje
    > członków rodziny która sypia własnie w pokoju gdzie tak jest zrobione ma
    > dziwne alergie skórne które występują właśnie tylko w sezonie grzewczym.
    > Dlatego przyszło mi do głowy że może coś w tej farbie jest szkodliwego co
> [...]

    Farbę wykluczam na 100% To nie to.
    Ja miałem coś podobnego (skóra sucha, a np. na łokciach prawie biała?) i pomogł
    nawilżacz. Nawiasem mówiąc jesli zdecydujesz sie kupić to kupuj z mechanicznym
    włącznikiem. Chodzi o to by mozna go włączyć na stałe i regulować załączenie
    takim programowalnym czasomierzem wkładanym w kontakt. Ustawiasz by co jakieś 2
    godziny załączał się na 30 minut.
    Jeśli wykluczyć wilgotność (zmierz sobie wilgotnościomierzem) to zabaw sie w
    detektywa. Kiedyś moje dzicko miało uczulenie jak zmieniłem proszek do prania bo
    pod oknem otworzyli mi markecik osiedlowy (z lenistwa kupowałem pod oknem bo
    poco dźwigac?). Dopiero 2 lekarz powiedział mi żebym zmienil proszek do prania.
    A może na jesieni kupiłeś nowe lózka? pościel?. A może zamień sie miejscami do
    spania w drugim pokoju na jakiś czas? Amoże to nowy kwiatek w pokoju?

    Pozdrawiam
    Robert