  • Data: 2012-12-07 17:20:51
    Temat: Re: Farba do kaloryferów a szkodliwość
    Od: Mexico <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Stosowałem już 3 różne proszki do prania, nie ma to wpływu. Objawy na skórze
    pojawiają sie zawsze od pazdziernika do kwietnia/maja kiedy to grzejniki są ciepłe.
    Dlatego tak je podejrzewam. Na pewno nie jest to niska temperatura, w domu w zimę mam
    23-24 stopni, czyli podobnie jak w lato.
    Kwiatki zamieniałem już w pokojach - to nie to.
    Jedzenie sprawdzone praktycznie wszystko - po za tym dziwne by było jakby tylko w
    zimę uczulało.
    Suche powietrze... być może, ale co drugi dzień daje mokry ręcznik na kaloryfer...