  • Data: 2014-12-16 09:59:23
    Temat: Re: Farba - jakiej firmy?
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co sądzicie o Śnieżce z serii "Barwy natury" lub "Satynowa"?
    >
    > Kolega z pracy bardzo mi poleca i namawia na zakup, że warto.

    W wielu przypadkach sprawdza się reguła - im drożej tym lepiej, i tu
    chyba jest tak samo. Ja pomalowałem wszystko śnieżką, właśnie Barwy
    Natury, nie miałem kasy na droższe farby. Kuzyn który jednocześnie ze
    mną się budował ma te potrzebne szelesty i zażyczył sobie Beckersa i
    Fluggera.

    Na razie to widzę że duża jest różnica w twardości. Ja jak przenoszę np
    krzesło i puknę w ścianę, to mam od razu dziurkę, u niego nie ma nic.
    Jak się meblował, i zdarzyło mu się gdzieś tam zahaczyć o ścianę, to
    został tylko ślad do zmycia. Przypuszczam, że to samo będzie z
    zabrudzeniami, on może szorować szczotką ryżową, a ja tylko delikatnie
    szmatką. Nie wiem jak z trwałością kolorów i odpornością na światło.

    Teraz to chyba bym szarpnął się na Beckersa.