  • Data: 2020-07-13 23:09:49
    Temat: Re: Filar
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Ja durny człowiek jestem i nie rozumiem. Prośba o klaryfikację.

    Po prostu widywałem takie, co tu klaryfikować? Jak w podcieniach i słońce
    na nie nie pada, to może nie przed żarem chronią, a przed czem innym?

    > Okiennice?? Toć chyba nawet na Polskiej wsi takiej patologii nie ma.

    Te okiennice były tęgą sztabą żelazbą od środka zamykane. Forsować coś
    takiego od zewnątrz, to kawał zbójeckiej roboty. Może dla ochrony dóbr
    wewnętznych były one?

    Jarek

    --
    A teraz idę ubrany w różowe nadzieje
    A ludzie drzwi w zamki zbroją przed złodziejem