    Subject: Re: Fotowoltaika, prosument - rozwazań ciag dalszy.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: pieszy <z...@g...pl>
    Date: Mon, 27 Jan 2020 11:45:47 +0100

    W dniu 26.01.2020 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik pieszy z...@g...pl ...

    > To jest założenie z bardzo duzym nawisem...
    > Bo tak naprawde to jedno i to samo.
    > Sa spolki ale we władaniu rzadu i traktowane jak własny folwark.

    Nawet w korporacjach działy walczą ze sobą i się pasożytują. Tutaj jest
    tak samo. Zgadzam się z tym co piszesz dlatego napisałem, że nie
    bezpośrednio.

    > Ale przeciez za utrzymanie sieci płacimy oddzielnie.

    Dokładnie tak. I dla utrzymanie OZE jest tylko zbędnym zaburzeniem. Bez
    oze wektory przepływu energii są w miarę stabilne.

    > Ale przeciez z weglem to sa jakies jaja.
    > Nasz za drogi, lezy na chałdach a kupujemy z zzagranicy.

    Ja piszę o faktach politycznych które potem decydują o wyborach.
    Rzeczywistość nie ma tutaj do końca znaczenia. Oficjalnie nasz rząd
    mówi, że kierunek rozwoju Polski ze względu na energię to ekologiczny
    węgiel. I dzięki temu górnicy są zadowoleni a rząd może gadać głupoty,
    że ekologia bo ekologiczny węgiel.

    > No własnie to jasne ze nie jest liniowy. Szukam punktów stycznych :)

    Punkt styczny to pieniądze i populizm przedwyborczy. Ja wiem, że
    normalni ludzie szukają sensu i logiki.

    pieszy