    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Date: Tue, 1 Aug 2023 19:05:52 +0200
    <ua4rdr$u9b$2$pisk@news.chmurka.net>
    <4...@g...com>
    <HrxxM.247425$4yJ9.5710@fx12.ams1>
    <5...@g...com>
    <ua914l$l9e$1$pisk@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>

    y-monopol-oto-dlaczego-w-polsce-prad-jest-taki-drogi
    -6923658574903936a.html

    prawie 5 złotych za kilowatogodzine.

    Będziemy zyli bez 500+, dodatkow dla emerytow itd. kilowatogodzina będzie po 3 złote.

    > Mocna deklaracja. Do homo nic nie mam. Wymieniłeś dwie partie które chciały by zeby
    odwrotni nie manifestowali swojej odwrotności. Dla reszty facet z pokrowcem na kutasa
    prowadzacy na smyczy innego faceta na ulicy to pożądany widok. Opublikowali nowy
    sondaż. Wszystkie opozycyjne partie bez konfederacji nie stworza większości w sejmie.
    Musisz się pogodzić z tym ze dalej będzie rzadzili PiS.

    W TVPiS ci tego nie powiedzą, ale ten, kto zamawia sondaże i za to
    płaci, wymaga odpowiedniego wyniku.

    Jeszcze trochę do wyborów. Jedyny sposób na wygranie PiS to wrzucić
    przebierańców na białoruskie pogranicze, przypadkiem z kamerą i
    dziennikiem TV na żywo będzie danka z adrianem, zrobią live'a jak
    mariusz z mateuszkiem rozganiają towarzystwo rozpylaczem do mszyc i
    żelazny elektorat zepnie zwieracze i pójdzie na plebanię zagłosować
    zamiast siedzieć na tyłku i narzekać na ceny w skupie.

    --
    Pete