    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 2 Aug 2023 12:02:42 -0700 (PDT)
    <ua4rdr$u9b$2$pisk@news.chmurka.net>
    <4...@g...com>
    <HrxxM.247425$4yJ9.5710@fx12.ams1>
    <5...@g...com>
    <ua914l$l9e$1$pisk@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>
    <uabdsd$3g5$1$pisk@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    From: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 1 sierpnia 2023 o 19:05:56 UTC+2 Pete napisał(a):
> [...]

    y-monopol-oto-dlaczego-w-polsce-prad-jest-taki-drogi
    -6923658574903936a.html

    to prawie 5 złotych za kilowatogodzine.

    Będziemy zyli bez 500+, dodatkow dla emerytow itd. kilowatogodzina będzie po 3 złote.

    zeby odwrotni nie manifestowali swojej odwrotności. Dla reszty facet z pokrowcem na
    kutasa prowadzacy na smyczy innego faceta na ulicy to pożądany widok. Opublikowali
    nowy sondaż. Wszystkie opozycyjne partie bez konfederacji nie stworza większości w
    sejmie. Musisz się pogodzić z tym ze dalej będzie rzadzili PiS.
    > W TVPiS ci tego nie powiedzą, ale ten, kto zamawia sondaże i za to
    > płaci, wymaga odpowiedniego wyniku.
    >
    > Jeszcze trochę do wyborów. Jedyny sposób na wygranie PiS to wrzucić
    > przebierańców na białoruskie pogranicze, przypadkiem z kamerą i
    > dziennikiem TV na żywo będzie danka z adrianem, zrobią live'a jak
    > mariusz z mateuszkiem rozganiają towarzystwo rozpylaczem do mszyc i
    > żelazny elektorat zepnie zwieracze i pójdzie na plebanię zagłosować
    > zamiast siedzieć na tyłku i narzekać na ceny w skupie.

    Jest jeszcze opcja że " zwykłą" Polkę"/ panią Joannę można na konferencje zaprosić i
    o żelkach na podpasce jej opowieści propagować .
    Ps
    Zaproszenie Joanny ksywa " żelek" na konferencje jelopozycji to było to co mnie
    przekonalo żeby głosowanie na nich odpuścić.