    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <f...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <d...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Sat, 28 Dec 2019 11:54:20 +0100

    27 Dec 2019 20:47:06 GMT, Budzik

    > No ale przeciez wiadomo dlaczego.
    > Wpiszesz w google i doczytasz w 3 minuty.

    Zazwyczaj podają tylko 3 powody. Upały i susze, droższe paliwa, kary za
    CO2. A przecież nieuniknionym skutkiem podwyższania cen są właśnie omawiane
    OZE. Co najlepiej widać po Australii gdzie powszechnie instalowane PV
    zrobiło zadymę cenową na rynku energetyki konwencjonalnej. Ten co twierdzi
    że rozbudowywanie OZE ceny prądu obniży to zwyczajny głąb i ignorant.

    > No i? W naszym "Czystym Powietrzu" z tego co pamietam
    > mozna rowniez montowac nowoczesne piece na pellet.

    Niestety można montować bez buforu. U niemca to nie do pomyślenia aby
    jakakolwiek kotłownia na drewno chodziła bez bufora. No ale tak jak się
    dostaje dopłatę, a się dostaje, to się bufor właśnie montuje a nie bierze
    dopłatę aby tylko taniej.

    --
    Pozdor
    Myjk