  • Data: 2019-12-29 17:48:16
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Płacę ZUS i chodzę: do >stomatolaga prywatnie, do >internisty prywatnie,
    >rezonanse i prześwietlenia >prywatnie, dermatolog i >laryngolog prywatnie.
    >Nie mam pół dnia aby sobie
    >radośnie postać w kolejce z >dziadkami.

    Piszesz o podstawowych dość świadczeniach które budżetu przeciętnego
    Kowalskiego nie rujnują Ew. można mieć je darmo w prywatnych pakietach
    ubezpieczeniowych.
    Ale bywają sytuacje typu wypadek i półroczna rehabilitacja, chemioterapia czy jakiś
    inne zabiegi ktorych nie miałbyś szans samemu opłacić.
    Takia moda na narzekanie na nasze ubezpieczenia społeczne ale sam znam osobiście
    takich co to za granicę za chlebem wyjechali ale zęby leczyć czy na poważniejsze
    zabiegi/leczenia przyjeżdżają do Polski