eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFotowoltaika w pułapce. Wytwórców czekają masowe wyłączenia z sieci › Re: Fotowoltaika w pułapce. Wytwórców czekają masowe wyłączenia z sieci
  • Data: 2021-09-22 18:54:39
    Temat: Re: Fotowoltaika w pułapce. Wytwórców czekają masowe wyłączenia z sieci
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.09.2021 o 18:02, heby pisze:

    > Jestem więc ciekaw jak to się będzie odbywać "wedle potrzeby".

    Gdzieś czytałem, ale się w to nie zagłębiałem czy już działa, ale
    dopuszczone do odbioru instalacji miały być tylko falowniki, którymi da
    się zdalnie sterować i będzie to mógł robić operator sieci.
    Jak nie masz takiego falownika, to zamontują Ci licznik, który nie
    będzie liczył prądu przez Ciebie wprowadzonego do sieci, sam
    zrezygnujesz z produkowania prądu dla dystrybutora.
    Pomysłów jest kilka, to tylko zmiana kilku zapisów w ustawie, którą
    (p)osłowie przegłosują w nocy. A może Kukiz się znowu pomyli, kto wie?