eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFotowoltaika w pułapce. Wytwórców czekają masowe wyłączenia z sieci › Re: Fotowoltaika w pułapce. Wytwórców czekają masowe wyłączenia z sieci
  • Data: 2021-09-22 22:38:00
    Temat: Re: Fotowoltaika w pułapce. Wytwórców czekają masowe wyłączenia z sieci
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 22 września 2021 o 21:37:02 UTC+2 heby napisał(a):
    > I jak go zrealizować od strony dystrybucji?
    Nie wiedziałem jak podwyższają napięcie jak zaczyna spadać bo rośnie obciążenie.
    Spytałem na elektronice. I mi odpowiedzieli że autotransformatorami. W związku z czym
    odpowiem ci na twoje pytanie. Od strony dystrybucji mogą podnieść napięcie
    autotransformatorem. Satysfakcjonuje cię taka odpowiedź?
    Jak byś miał inne zdanie to pogadaj z linkiem
    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url
    =http://pe.org.pl/articles/2017/11/6.pdf&ved=2ahUKEw
    jjkPWjtpPzAhVow4sKHTzZDqsQFnoECBUQAQ&usg=AOvVaw3Kck5
    dsHelINBkemevC51c&cshid=1632342806937